JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-04-29 18:23:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:430
  • Penerangan pantas:

    Jiexiu,Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian

Kandungan artikel

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators,JiexiuJambatan naik bimbit 8 ton, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

JiexiuThe load is - tons, with optional large and small countertops, and supports customization. Model biasa Longhai Heavy tersedia dalam stok untuk mengurangi masa tunggu! Lif kargo adalah jenis lif atau platform angkat yang kadang-kadang menghasilkan bunyi.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

PiacenzaKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan


JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan



Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat, dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Bahan pemasanganBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel


JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan



Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

pasangApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,JiexiuPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Frekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun, mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, yang perlahan-lahan meningkatkan kelajuan motor bersemangat dari dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

JiexiuKebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu,JiexiuPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Adjusting the oil pipe.


PalmiraMaklumat produk lain
  • Koeln RodenkirchenLift rumah tangga 5 tingkat kecilKualiti yang sangat baik

    Koeln RodenkirchenLift rumah tangga 5 tingkat kecilKualiti yang sangat baik

  • AbbotabadPengubah sistem kuasaHarganya lemah dan stabil

    AbbotabadPengubah sistem kuasaHarganya lemah dan stabil

  • Jelenia GoraPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFaedah yang diketengahkan

    Jelenia GoraPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFaedah yang diketengahkan

  • Jelenia GoraTekanan hidraulik bergerak paksi naikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

    Jelenia GoraTekanan hidraulik bergerak paksi naikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

  • SolingenCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKesanggupan

    SolingenCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKesanggupan

  • SolingenPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengLangkah berjaga-jaga harus diing

    SolingenPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengLangkah berjaga-jaga harus diing

  • SolingenLift rumah villa jenis trekBeli kerja subsidi

    SolingenLift rumah villa jenis trekBeli kerja subsidi

  • JaranwalaPengubah stesenPendekatan pelaburan ekonomi

    JaranwalaPengubah stesenPendekatan pelaburan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan memberi anda JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan. JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JiexiuPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!