HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu

  • masa pelepasan:2024-04-29 10:46:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:463
  • Penerangan pantas:

    Houma,Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must

Kandungan artikel

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

HoumaVibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

KotikawattaTerdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting,HoumaJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.


HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengeluaran



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Pada titik ini, pembuatan dan pembuatan barang boleh berlangsung, dan selepas itu, garpu akan pergi; Butang elektrik menutup platform angkat, papan ibu dan bibir disimpan di gudang, pintu muatan dan lepaskan ditutup, dan trak pergi.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

PromosionKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.


HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengeluaran



Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Perkhidmatan pertamaKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Selain pemeliharaan bulanan pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, energy transmission, anti-corrosion,HoumaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya,HoumaPlatform mengangkat bergerak sendiri, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

HoumaSelepas membersihkan, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


PalmiraMaklumat produk lain
  • SolingenLift rumah villa jenis trekBeli kerja subsidi

    SolingenLift rumah villa jenis trekBeli kerja subsidi

  • JaranwalaPengubah stesenPendekatan pelaburan ekonomi

    JaranwalaPengubah stesenPendekatan pelaburan ekonomi

  • DombovarPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    DombovarPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • DombovarTekanan hidraulik paksi boarding tetapBahan adalah kunci untuk menentukan tahap penyesuaian

    DombovarTekanan hidraulik paksi boarding tetapBahan adalah kunci untuk menentukan tahap penyesuaian

  • WarsawForklift boarding bridgeApakah pengelasan tertentu

    WarsawForklift boarding bridgeApakah pengelasan tertentu

  • WarsawPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakCara membahagi tanggungjawab

    WarsawPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakCara membahagi tanggungjawab

  • WarsawLift tahapKemahiran pemilihan bunyi rendah

    WarsawLift tahapKemahiran pemilihan bunyi rendah

  • Ahmadpur TimurPengubah stesenPerlindungan alam sekitar yang tidak mencukupi, harga yang stabil, oper

    Ahmadpur TimurPengubah stesenPerlindungan alam sekitar yang tidak mencukupi, harga yang stabil, oper

  • segera:Peringatan: Maklumat HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu memberi anda HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu oleh syarikat kami, perkhidmatan HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu. HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!